Upozornenie na praktiky spoločnosti BALKONA, s.r.o.
...
Slovenská obchodná inšpekcia eviduje zvýšené množstvo spotrebiteľských podnetov, smerujúcich proti spoločnosti BALKONA, s.r.o., Skalica. Spotrebitelia poukazujú najmä na nedodanie diela, nevrátenie zálohovej platby z dôvodu nedodržania dodacej lehoty a na nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote.
Šetrenie podnetov spotrebiteľov je sťažené marením výkonu kontroly zo strany predmetnej spoločnosti (opakované nedostavenie sa na predvolanie Inšpektorátu SOI so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj). Z uvedeného dôvodu bola spoločnosti BALKONA, s.r.o. príslušným inšpektorátom SOI opakovane uložená poriadková pokuta. SOI predmetnej spoločnosti uložila aj niekoľko pokút za porušenie zákona o ochrane spotrebiteľa.
Vzhľadom na skutočnosť, že spoločnosť BALKONA, s.r.o. Skalica napriek opakovane uloženým sankciám naďalej porušuje právne predpisy, SOI sa obrátila na príslušný Okresný úrad, odbor živnostenského podnikania s podnetom na preverenie uvedeného podnikateľského subjektu.
...
Zdroj: SOI
- prečítané 1831x