Ktorá je dnes na rade?
V Rožňave sú tri križovatky, ktoré za s vodičmi neustále zahrávajú. Križovatka "smrti" na Košickej, križovatka na výpadovke smer Štítnik, a križovatka na výpadovke smer Plešivec. Práve na posledne menovanej sa dnes stala opäť nehoda, zrážka dvoch áut.
Stalo sa tak v tesnej blízkosti predajcu vozidiel zn. Citroen, čo je iróniou osudu, keďže jedno z áut bol práve Citroen. Druhé autíčko bolo zn. Chevrolet , ktorého predajca sídli trošku ďalej, asi 100 mestrov.
Opätovne apelujem na našich poslancov vo VUC-KE, aby zapracovali na vybudovaní kruhových objazdov práve na križovatkách smer Plešivec a Štítnik.
A čo sa týka križovatky "smrti" na Košickej, nehôd tam bolo dostatok, aj keď bola križovatka svetelne riadená. Možno by čiastočne pomohlo naviac vodorovné značenie na ceste s výstrahou, resp upozornením.
- prečítané 4348x
Križovatky smrti pre Vášho
Križovatky smrti pre Vášho štvorkolesového miláčika
???
Ziadna krizovatka smrti nexistuje v RV len redakktor a neznaly vodici si myslia
neznali!
neznali!
križovatky
Súhlaím s pánom, ktorý písla príspevok predo mňou. Má stopercentnú pravdu.
Na Košickej semafóry nemôžu fungovať, lebo vodiči v Rožňave ich nerešpektujú,
Na Štítnickej je vidieť do rižovatky zo všetkých strán, nie je neprehľadná a predsa sú tam nehody každú úchvíľu. Veď za chvíľku pri bezohľadnosti s akou sa na naších cestách stretávame by boli nehody aj na 100 hektárovom láne, keby boli na ňom 4 autá. Precestoval som kus sveta a takmer celú Európu, ale všade sú inýchú vodiči voči sebe ohľaduplnejší. Chcel by som niekedy vidieť niektorých naších vodičov, ktorý sa tlačia, nedodržiavajú predpisy, ohrozujú ostatných účastníkov cestnej premávky trebárs počas špicky na dialniciach v okolí Frankfurtu a Dusseldorfu, alebo v Ríme, či Miláne.
Stým čo dokážu predvádzať u nás by skončili po nie niekoľkých kilometroch ale po niekoľkých metroch. Nehľadajme za každú cenu problém v križovatkách.
S týchto križovatiek ani jedna nie je taká exponovaná ako pred Krasom. A tam, keby nebol kruháč to by bola križovatka smrti.
Vlado O.
križovatky sa zahrávajú s
križovatky sa zahrávajú s vodičmi?sú nemenné a stále a vodiči by sa mali viac venovať vedeniu vozidla, menej vykecávať do telefonov a so spolujazdcami. Postav sa ku jednej z nich aspoň na pol hodinku a dospeješ k zauujímavým zisteniam, koľký ešte aj na týchto miestach veselo telefonujú a vystavujú svoj život ako aj iných nebezpečenstvu.. Nepomôže žiadne vodorovné značenie, ktorýže sa pozerá na cestu? ani jeden najmä keď sú nalepení na seba sa to ani nedá. Jediné čo pomôže je stúpiť si do svedomia a viac sa venovať šoférovaniu. Je to len a len o ľudoch, nie o križovatkách.a nepomôže ani keď tam postavíš poliša, prejdú aj toho.viď nedávny prípad Včeláre.
tak tak
soferi nech nenadavaju na krizovatky ze su nebezpecne ked sa venuju vsetkemu inemu len riadeniu nie a nech neplacu ze si rozbiju auticka a aj poistovne by v takych pripadoch mali presetrit situaciu a nedat im abi cent ani ked maju havarijne poistenie
Presne tak
Presne tak, nedávno ma na našom jedinom kruháči skoro sejmul tiež jeden telefonujúci vodič, v jednej ruke telefón pri uchu, v druhej ruke volant a preto, že nemal už tretiu, nedal smerovku že vychádza z kruháča, tak som mal čo robiť aby ma na prechode ne sejmul. Telefonuje každý tretí vodič. Toľko máme mestských kamier, bolo by ťažké nasnímaných darebákov pokutovať? Potom by aj bol lepší rozpočet pre mestskú políciu.
ked dobre viem, tak auto
ked dobre viem, tak auto vychadzajuce z kruhaca, ma prednost pred chodcom...
V poriadku
V poriadku, ale keď vodič nedáva znamenie smerovkou že opúšťa kruháč, tak ako má chodec vedieť, že ho vlastne vozidlo opúšťa??
pravda
pravda
Kruháč
Keď dobre viem, tak to mestská polícia nemá v právomoci riešiť. Ináč by sledovali aj to.
suhlasím,rada by som vedela
suhlasím,rada by som vedela prečo tu križovatku nazývaš križovatkou smrti pan redaktor.
Možno aj rozumiem.
Ale ľudia sú nepoučiteľní. Aj v súčasnosti vídavam, ako si mnohí režú hore košickou na plný plyn. Vôbec nepredvídajú, že niekto ho nemusí zbadať, má čiastočne zakrytý výhľad, auto sa "schová" v nejakom mrtvom uhle a BÁC.
Keď sa to stane v 40-ke, tak si to odnesú možno len plechy, keď v 80-ke, potom sa to môže končiť žiaľ aj tragicky.
Čo sa ale týka kruháčov - jednoznačne som "ZA". Je to veľmi významný prvok zvýšenia bezpečnosti - naviac obe križovatky sú na miestach bez priestorového obmedzenia.
Presne tak
Presne tak, nedávno ma na našom jedinom kruháči skoro sejmul tiež jeden telefonujúci vodič, v jednej ruke telefón pri uchu, v druhej ruke volant a preto, že nemal už tretiu, nedal smerovku že vychádza z kruháča, tak som mal čo robiť aby ma na prechode ne sejmul. Telefonuje každý tretí vodič. Toľko máme mestských kamier, bolo by ťažké nasnímaných darebákov pokutovať? Potom by aj bol lepší rozpočet pre mestskú políciu.